Sunday, May 24, 2009

friendship ending

我正式的宣布
本人与身边的
某位最要好的朋友已经正式朋友决裂
其他朋友
如果你们要听他的就去啊
反正也不会有人觉得是他错
大家都觉得是我错和我是他说的那种人啊
也没有心想在和你们谈了
你们早对我有这种想法了
这也证明了
你们一点都不了解我
对阿..所有的事都是我的问题啊
她对完~~!!
满意了吗?
在你们心中我就是这种人嘛..
不是吗?!?!

管你们怎么想我!!!
管你们在我背后怎么想我!!
反正我就是会换完我的电话与msn!

4 comments:

tt said...

ok well...
even u two already end the relationship but both of u still my friend..i hope u happy and her too...dont em hoi sam..anything..find me...i dont want to give anycomment to this..cant its not my problem..but the importand is u guys still my friend..smile ya ming ming...

tt said...

i mean friendship..

Love Spring said...

thong tian ming ........
u n yoke are always my best fren.....n,i oso same like tt,no comment in tis "case"...

Chris said...

哦? 你还好吧?